YEAR 2014

By 19.43

Tätä postausta kehitellessä täyty ihan toden teolla miettiä, että mitä kaikkea on tapahtunut kuluneen viime vuoden aikana. Onneks on kuvia otettu tiuhaan, joten läppäri auki ja 2014 vuotta selaileen läpi. Mun 2014 vuosi oli tosi tapahtumarikas vuosi. Tammikuun aikana asuin Helsingissä ja tanssein Suomen Kansallisbaletissa. Aika nopsaa siitä muutin takaisin Venäjälle Pietariin, kun halusin vielä lisäkoulutusta, vaikka olin tosin jo valmistunut ammattitanssijaksi. Talvi ja kevät meni Vaganovassa tanssien ja kesälomalla tulin takaisin Suomeen. Muutin vanhempieni luokse vähäksi aikaa ja sain viettää siellä osan lomasta. Kesän puolivälissä tulinkin takas Helsinkiin ja sitten alko pohdiskelut, että mitäs haluan tehdä syksyllä/tulevaisuudessa. Noh, tein valintani ja oon ollut todella tyytyväinen kaikkeen mitä tää syksy/ talvi on tuonut tullessaan. Balettia oisin voinut jatkaa jonkunaikaa, mutta vakavien vammojen takia päätin jättää ammattiuran. Elokuussa sitten aloitinkin tän blogin pitämisen ja syksymmällä alkoi opiskelut. 

Ei voi muuta sanoa kuin, että kuluneen vuoden aikana on tapahtunut niin paljon hyviä juttuja joista oon ihan ihmeissäni, sekä tosi kiitollisin mielin. Bloggaus on mulle hurjan tärkeä juttu. Tykkään kaikesta tähän liittyvistä jutuista enkä koe tätä mitenkään rasitteena. Päinvastoin! Kun alotin tän bloggauksen tiesin, että tähän haluan panostaa täysillä. Yksi syy siihen on valokuvauksen, muodin, pukeutumisen lisäksi on myös se, että tässä saa toteuttaa itseään, sekä tässä kehittyy koko ajan. Baletti oli ennen mun ykkösprioriteetti päivisin (työn kannalta)  ja nyt bloggaus on tullut sen sijalle. Opiskelu on myös tosi tärkeä juttu mulle. 

Tosi paljon onkin tapahtunut täällä blogissa ja yksi isoin juttu olikin Cosmopolitanin MyCosmon tähtibloggaaja status, mikä jatkuu edelleen. Tästä olen tosi otettu. Tänä vuonna 2015 tosin mennään vieläkin lujempaa, kuin viime vuonna täällä blogissa! Ai että mä odotan jo, että pääsen alottaan näitä tulevia juttuja! Teille monipuolisia juttuja siis luvassa . :) Oon myös hurjan kiitollinen teistä siellä ruutujen takana. Tän olen sanonut ennenkin ja sama pätee yhä: Kiitos jokaisesta sivun lukaisusta, kommenteista ja tsemppauksista mitä oonkaan teiltä saanut. Kiitos siitä, että olette ollut mun viime vuodessa mukana ja toivottavasti tänäkin vuonna pysytte tällä taajuudella. :) Kaunis kiitos teille. <3 

Mutta tästä vuodesta on tulossa huippu, näin mä päätin ja haluan uskoa siihen. Työtä se varmasti vaatii mutta oon niin valmis ottaan tän vuoden työt ja haasteetkin vastaan. Todella onnellista uutta vuotta jokaiselle. :) 





artwork.jpg 909.jpg 56.jpg 55twork.jpg 14rk.jpg 12artwork.jpg 12twork.jpg hyartwork.jpg 12.jpg 97.jpg 45work.jpg 78rtwork.jpg 81rk.jpg 771.jpg 98.jpg IMG_4464 11work.jpg 09.jpg 52.jpg jj.jpg 64.jpg MinnanBlogi ssk.jpg nky_artwork.jpg oo.jpg ddwork.jpg_artwork.jpg wew.jpg befunky_artwork.jpg 122ork.jpg minnas

In 2014 has happened many many things. I moved from Helsinki back to Russia to dance again in Vaganova ballet Academy, even though I had graduated and from Finnish National Opera Ballet School, and I was working in Finnish Nationall ballet. I spent my winter in ST. Petersburg until my summer vacation. After my vacation I decided to stop dancing, because I had so many injuries. I started my blog on August and a bit after that I started my studies. I am so happy of my decision and this past year has been amazing! I am so thankful for so many things! This year is going to even more better! That's what I decided and I'm gonna work for it. There is going to come many different things here on the blog, and I'm so excited!! Very joyful new year to all! :)

8 kommenttia

  1. Hei musta ois kiva jos kirjottelisit joskus Venäjästä! Ihmisillä on kuitenkin niin paljon ennakkoluuloja Venäjää kohtaan joten olisi hauska kun kirjoittelisit siitä miten itse koit maan. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heissan!
      Kiitos hei tästä postausvinkistä! :) Lupaankin toteuttaa tuon idean pian!
      Kivaa lauantaita! :)

      Poista
  2. Minna tiedätkö, on ihan satavarmaa, että tästä blogista tulee vielä iso juttu. Tuot tosi seesteistä ja onnellista fiilistä kuvien ja tekstien välityksellä ja vaikutat niin kultaiselta neitokaiselta. Aivan ihana kokonaisuus! Tsempit jatkoon :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Essi <3 Kiitos ihanasta tsemppauksesta! Oon tosi onnellinen tuosta mitä sanoit, että kuvien ja tekstien kautta pystyn välittä positiivista fiilistä muillekkin. Kauniita kuvia on kiva ottaa mutta se, että niiden kautta saa tuotua kuvan fiiliksen myös muille on mulle tärkeä juttu. :)
      Kiitos näistä kauniista sanoista ja leppoisaa viikonloppua! <3
      Ps. Tsekkasin sun blogin, ihanalta näyttä!!

      Poista
  3. Kiva postaus :) En tiennyt että oot bloggaillut vasta lyhyen aikaa, pari kuukautta pidempään kuin minä. Pidät yllä korkeaa tasoa postauksesta toiseen, nostan hattua koska tiedän kuinka paljon energiaa laadukkaan blogin ylläpitäminen vie. Parasta bloggaamisessa on siinä kehittyminen, ja uskon että menestyksesi jatkuu vielä pitkälle! Kyllähän näkee jo blogia pari sekuntia selatessa että laitat tähän paljon aikaa ja energiaa. Kiitos siitä, blogiasi on ilo seurata :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heissan!
      Kiva kun postaus oli mieleesi. :) Juu blogi on vielä suht tuore tapaus ja alusta asti on ollut tarkotus panostaa tähän paljon. :) Aikaa ja energiaa tähän menee mutta nautin tästä kaikesta suuresti!
      Otettu olen sun sanoista, kiitos paljon sulle! <3 Tosi mieltä lämmittävää lukea näin tsemppaavaa kannustusta. Ilosta viikon alkua Tinja! :)

      Poista
  4. Mitä opiskelet? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heips!
      Valtiotieteitä ja viestintää opiskelen. :)

      Poista