ATTITUDE

By 12.52

Kerroin, että Outin kanssa kerettiin näpsiä kuvia tiuhaan, kun tämä neiti oli mun luona kyläilemässä. Talvella on se huono puoli kuvaukseen liittyen, että melkein aina on ihan hirveen kylmä. Niin kävi näissäkin otoksissa mutta, kun mulle idea tulee mieleen niin sen kans sitten toteutan! Halusin ottaa tuossa sijainnissa nämä kuvat, kun se sopi musta hyvin tuohon outfittiin. Kyseinen nahkatakki on muuten ollutkin mulla iät ja ajat mutta, kun se on mustan värinen ja ajaton, sekä hyvää matskua niin sehän kestää pitkään. Paita mun täyty hankkia ihan siksi, koska siihen kiteytyy aika lailla mun motto: Attitude, eli asenne. Mun mielestä positiivinen, sekä peloton asenne auttaa elämässä paljon. Peloton siksi, jotta uskaltaa rohkeasti tavoitella unelmiaan, sekä mennä vaikka harmaan kiven läpi! Positiivisuus taas auttaa hyvinä ja huonoinakin ajanjaksoina näkemään asioissa edes jotain hyvää. Tosin raskaissa ajanjaksoissa ei aina positiivisuus tule mieleen, mutta ne hetket kasvattaa ihmistä paljon, ja se on musta positiivistä. Ainakin itse näin oon kokenut ja niin ajattelen, jos jotain huonoa sattuu kohdalleni. Itseasiassa vastoinkäymisten aikana oon oppinut enenmmän vain pelotonta asennetta. Myös kovapäisyyttä siihen, että uskon itseeni täysillä, tarkottaen, että haluan toteuttaa unelmiani vaikka se vaatisi ihan mielettömästi työtä. Tällöin myös kasvoi positiivinen asenteeni vielä entisestään. 

Jotenka paita on mielestäni hurjan kiva ja ihanan simppeli mutta teksti siinä on se oleellisin, ja aika tsemppaava myöskin. Jotenka ilosta ja rohkeaa asennetta kaikille tällekin viikolle! :) 

IMG_5869

IMG_5882

IMG_5818 

IMG_5828 

IMG_5859-3 

VERO MODA jacket 
MANGO shirt 
ZARA pants
ZARA shoes 
MANGO jewellery

 We took some photos with my friend Outi as I told you earlier. Taking photos during the winter is such a freezing hobby here in Finland. But I had these kind of photos in my mind, and there is no other choice for me than go and do the photo shoot! When I get some idea for photos I always want to get it done. I really like this shirt, not just because it's simple and pretty I think, but the word Attitude is the main point of it. I think that a positive and fearless attitude helps you in life a lot. Fearless because you have the guts to work for your dreams, even if it would feel like an impossible dream. Positive because that way you see always something good in the bad situation. I have had the good and the bad times, and I can say from my own experience that the hard times in our life just makes us stronger. And that is a positive thing. 

0 kommenttia