ACT LIKE A LADY

By 6.49

Ukkohousut. Mikä vaatekriisin pelastus. Tässä pähkäilessäni en ole huisin montaa yläosaa keksinyt mikä ei sopisi ukkohousujen kera. Omasta mielestä ne sopii kertakaikkisesti melkein kaiken kanssa! Mahtava keksintö, kiitos miehet teille ukkohousuista. Tällä hetkellä käytän mustia pöksyjä mutta kun kevät ja kesä tulee, laitan värikkäät pääntsit jalkaan! Pastellinsävyt ja valkoiset tulee oleen mulla visusti jalassa. Ukkohousuissa käytän löysempää mallia sekä hiukan istuvampaa sorttia. Näitä löytyy eri lahkeen pituuksilla ja leikkauksilla mun kaapista. 

Mulle tuli niin kesäinen fiilis jotenkin näistä kuvista! Heh, veikkaan että tuo paidan leikkaus + hattu jotenkin teki siitä kesäisen. En tiedä mitä mieltä te olette, mutta mulle tuli kesä mieleen. Punasta huulipunaa oon huomannut käyttäväni viime viikkojen ajan sillon tällöin. Saa nähdä, kevättä kohden mun huulilta varmaan löytyy joku tumma viininpunainen tai ihan kirkkaan keltainen lipsticki, kun näin oon huulien punaamisesta innostunut. 

Huulipuna ostoksille siis! Mainiota tiistaita! <3

AL1.jpg

AL2.jpg AL5.jpg AL3.jpg al7.jpg AL6.jpg 

KAPPAHL shirt 
ZARA pants
WEEKDAY hat 

Photos taken by Julia
Edited by me 

 Man pants. What a savior for bad outfit days. I can't even think one single top/shirt that would not look good with these kind of pants. Thank you men for these amazing pants! For now I use black pants but during the spring and summer, I have pastel colored man pants on and also white pants. Also different kind of models and cuts. 

From these photos I got some how a summer feeling. I don't know is it the white top or the hat, but the whole combination just reminds me of summer. Also I have found myself using more often red lipstick. Let's see, maybe I'm gonna buy a red wine colored lipstick or even a bright yellow! I think I need to go to lipstick shopping! 

Have a great tuesday! <3 

0 kommenttia