GFM - Kunnes Maailma Herää

By 13.23

Noniin! Nyt voinkin paljastaa mistä oli kyse liittyen tuohon jännittävään keskiviikkoon, kuten aijemmin mainitsin. Kuvasimme nimittäin musiikkivideota GFM- bändin pojille. Pojat soittaa huikeeta poppia! Biisi mihin video tuli on musta ihan todella hyvä! Se on nimellä Kunnes Maailma Herää. Oon kuunnellutkin tuota biisiä ihan taukoamatta. Spotifyssa voi kuunnella levyn nimellä GFM X  ja iTunesista tilata ennakkoon: www.gfm.fi/itunes. CD-version voi tilata ennakkoon www.gfm.fi.

Ei tarvinut kahta kertaa miettiä osallistuisinko musavideon tekoon: no tottakai! Olin otettu, että pääsin siihen mukaan. Pojat on todella taitavia musiikin teossa ja kaikessa mitä siihen liittyy! Itse olin osallisena tanssijan roolissa. Olen suorittaut lukion lisäksi myös klassisen baletin/ tanssijan ammatin, ja olikin tosi siistiä päästä hieman erilaiseen juttuun mukaan. Pojat oli kuvannut aamusta asti studiolla  heidän osuuksiaan ja itse hyppäsin vähän myöhemmin tähän mukaan. Raimo Saba on tehnyt monia musavideoita ja muitakin kuvauksia. Ihan mahtavan kokonaisuuden tämä ammattilainen teki! :) Paikka missä oma osuuteni kuvattiin oli oivasti valittu. Purkuvaiheessa oleva työmaa alue, joka oli puoliksi raunioina ja graffiteja oli pitkin betoniseiniä.

Vielä ei näy kuvia muutakuin vaiheesta missä itse olin mukana, mutta kun video pamahtaa ulos, lupaan linkata sen myös tänne :) Kiitos vielä pojille, että pääsin näin huippuun juttuun mukaan!

IMG_1560 IMG_1559 IMG_1557 IMG_1555 IMG_1552 IMG_1553 IMG_1549 IMG_1551 IMG_1554 IMG_2417 IMG_1546 IMG_1562 IMG_1561 IMG_1558 IMG_1556

Eilen siis mentiin lujaa ja tänään sitten olen levännyt senkin edestä. Flunssa senkun jatkuu vaikka väitin kiven kovaa, että selätän sen tuossa tukiossa. No nyt kävi näin, mutta eiköhän täältä sängyn ja sohvan pohjalta nousta vielä!

2 kommenttia