Chill Out

By 12.47

IMG_0344 Mulla on ollut tässä eilen ja tänään pienimuotoista pintaremonttia täällä mun omassa Helsingin kodissa. Tosiaan siis pientä vain, seinien paikkailua ja maalausta, sekä tavaroiden järkkäilyä yms. Eilen mulle tuli aikataulullisesti mahdolliseksi tää pikku projekti toteuttaa, joten heti kun pääsin töistä pinkasin äkkiä hankkimaan kaikki värkit kyseiseen hommaan. Kun pääsin kotiin siinä ilta kymmenen jälkeen, aloitin hommat samantien! Tykkään yleensäkin saada kaikki hommat aina heti valmiiksi jos jotain eteen tulee, enkä yhtään tykkää jättää asioita viimetippeen. Joten päätin, että seinäthän minä saan valmiiksi yön aikana enkä mene nukkuun ennen sitä. Noh, seinät tuli valmiiksi (tosin vasta aamuyön puolella) ja kiva myös että niistä tuli siistitkin! :D IMG_0371 IMG_0353 IMG_0478 IMG_0349 IMG_0320 IMG_0436 Tänään oon siivoillut ja ollut vaan kotona. Tosin sen verran poistun täältä, että maitoa ja kukkia piti tietysti hakea! :D Mutta ihanaa vaihtelua olla koko päivän vaan kotosalla ja chillailla täällä. :)

0 kommenttia