A day to remember

By 9.50



Eilinen päivä meni aivan kuin hujauksessa, hyvässä seurassa se aika vaan kiitää! Päivällä näin mun ystävän Outin kahvittelun ja blogin viimeistelyn merkeissä, kiitos siitä Outille! Pari tuntia siinä nopsaa vierähtikin ja siitä sitte lähdin kameraliikkeeseen objekteja tsekkaan! Aikasemmassa postauksessa kerroinkin, että jotain kameraan liittyvää olisi hankinnassa; no uusi objektihan se! Oon odottanut sitä hetkeä kuin kuuta nousevaa, että Sigman 30 millinen/ 1.4 objekti ois mun. Oi sitä onnen määrää kun lähdin sieltä liikkeestä tuo kyseisen objekti kädessä, olin yhtä hymyä vaan koko tyttö!


Oltiin myös mun ystävän Raakelin kanssa sovittu, että mennään illalla Mattolaiturille istuskelemaan ja nauttimaan lämpimästä kesäillasta niissä maisemissa. En ookkaan vähään aikaan kerennyt käydä siellä  ja  kun päästiin paikanpäälle muisti taas, kuinka ihana paikka se on! Niin kaunis ja viihtyisä ja tietysti merimaisema kruunaa koko paketin. Viihdyttiinkin siellä koko ilta ja lopulta kun lähdettiin, päätettiinkin  kävellä takas keskustaan ja ihailla vaan niitä maisemia siinä matkalla. Ai että, kyllä Helsinki on vaan niin kaunis ja ihana kaupunki!

Näistä kuvista puolistaan täytyy kyllä sanoa, että aivan nappiin ei nyt noi asetukset kamerassa ja tarkennukset näissä kuvissa menny. :D Hieman enemmän täytyy paneutua ton objektin käyttöön, on vähän erilainen mihin oon tottunut. Mutta, eiköhän näistä kuitenkin jonkinmoisen käsityksen saa meidän eilisesta illasta. :)



Mutta nyt mä lähden kaupan kautta ja suunnataan grillaileen ja chillaileen kavereiden kanssa tonne lämpöisään kesäiltaan! Ei muuta kuin kivaa keskiviikkoiltaa kaikille, palaillaan! :)


3 kommenttia